שאלות ותשובות

כיצד קונים באתר?

גילשו בין הקטגוריות והפריטים השונים, או חפשו את הפריטים שאהבתם באמצעות מנוע החיפוש באתר. בכל פריט שתבחרו, תוכלו לבחור את הצבע והמידה המבוקשים עבורכם, ולהעזר בטבלת המידות המצויינת בעמוד. כדי להוסיף את הפריט אל "סל הקניות" שלכם יש ללחוץ על כפתור "הוסף לסל".

מהו סל הקניות שלי?

סל הקניות מרכז עבורכם את כל הפריטים שאהבתם באתר והינכם מעוניינים לרכוש דרך האתר. אתם מוזמנים לצרף לסל הקניות שלכם כל פריט שאהבתם, ולשלם בעבורו בסיום הרכישה. בכל עמוד ניתן לראות את הסל ולהוסיף לתוכו את הפריטים שאהבתם.

האם עליי להרשם לאתר בכדי לרכוש?

אם זוהי קנייתכם הראשונה באתר, באפשרותכם להירשם בתהליך הרשמה קצר שיאפשר לכם לקנות באתר בקלות ובמהירות בעתיד. במידה ונרשמתם כבר עליכם להקליד דוא"ל וסיסמה ותוכלו לעקוב אחר ההזמנות הקיימות בעבורכם,לצפות ברכישות שביצעתם וברשימת המועדפים שלכם.במידה ויש ברשותכם חבר מועדון אין צורך בהרשמה לאתר, עליכם להקליד את ת.ז ולבצע רישום אוטומטי לאתר.

כיצד אדע שהרכישה שלי התבצעה?

בסיום תהליך הקנייה תועברו לעמוד שבו יוצג לכם אישור על ביצוע הקנייה, ומספר הזמנתכם. אישור אוטומטי על ההזמנה יישלח גם לכתובת הדוא"ל שלכם תוך 48 שעות מרגע סיום הקנייה. במידה והזמנתכם תקינה יישלח אליכם דוא"ל נוסף ובו אישור על ההזמנה ומספר שילוח.  במידה ולא התקבל אישור למייל  תוך 48 שעות יש לפנות לשירות לקוחות הוניגמן בטלפון 1-800-30-40-30 שלוחה 1

מהן אפשרויות התשלום באתר ומתי מתבצע החיוב בכרטיס האשראי?

ניתן לשלם בכרטיסי אשראי מסוג ויזה כאל, ויזה לאומי, מאסטרכארד, ישראכרט אמריקן אקספרס , paypal . החיוב מתבצע מאופן מיידי בעת סיום הרכישה. השלמת התהליך מותנה באישור חברת האשראי וביצוע החיוב. במקרה בו לא תאושר העיסקה ע"י חברת האשראי תתקבל הודעה בזמן הגלישה.

האם ניתן לחלק לתשלומים?

בהחלט. ניתן לפרוס לתשלומים, ללא ריבית
מעל 199 ₪ 3 תשלומים
מעל 499 ₪ 4 תשלומים
מעל 799 ₪ 5 תשלומים
מעל 999 ₪ 8 תשלומים

היכן אוספים את הפריטים?

את הפריטים ניתן לאסוף מחנות קרובה באופן עצמאי וללא עלות. במעמד הקופה יש ללחוץ על "איסוף עצמי" ותיפתח רשימת חנויות מהן תוכלו לבחור את החנות הקרובה אליכם, אליה תגיע ההזמנה. אפשרות נוספת הינה "למשלוח עד הבית" בעלות של 15 ₪ ,אנחנו מגיעים לכל ישובי ישראל (ברכישה מעל 299 ש"ח לא תחוייבו בדמי משלוח). יש להזין כתובת עדכנית אליה תגיע ההזמנה.

האם מחירי האתר זהים לחנות?

(למעט מבצעי חנות נקודתיים) כן, כל פריטי הוניגמן המוצגים באתר זהים למחירם בחנויות הוניגמן.

האם האתר מאובטח ובטוח לרכישה?

כן, אתר הוניגמן הינו אתר מאובטח, כך שכל הנתונים הנמסרים מלקוחותינו במהלך הקנייה באתר נשארים חסויים ומאובטחים. סודיות המידע נשמרת באמצעות הפרוטוקול המקובל לסחר אלקטרוני (SSL- Secure Socket Layer) המשמש להצפנת נתונים מרגע קבלתם במערכת ועד להעברתם למערכת אתר הוניגמן.

תוך כמה זמן אקבל את ההזמנה?

במשלוח עד הבית - לאחר קבלת ההזמנה ואישורה החבילה תישלח אליכם בתוך 2-10 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה באתר. ההזמנה תגיע באמצעות חברת שילוח עצמאית, אנחנו מגיעים לכל ישובי ישראל.לא ניתן לבצע משלוחים אל בית הלקוח בימי שישי וערבי חג.

ב"איסוף עצמי " -  עם הגעת החבילה לסניף (2-7 ימי עסקים), נציג הוניגמן ייצור עמכם קשר טלפוני ותוכלו לאסוף את החבילה במהלך שעות פעילות החנות.  **יודגש כי איננו יכולים לקחת אחריות על עיכובים הקשורים לחברת השילוח. במידה וחברת השילוח לא יוכלו להעביר את המשלוח מכל סיבה שהיא נודיע לכם על כך ונפעל למציאת פתרון חלופי המקובל על שני הצדדים. בכל מקרה של שאלה או בעיה .שירות הלקוחות שלנו זמין לרשותכם.

האם ניתן לבצע החזרה החלפה לפריטים שנקנו באתר?

בוודאי. במידה ותרצו, תוכלו להחליף או להחזיר את הפריטים שרכשתם בתוך 14 יום מיום קבלת החבילה ליכם ולוודא ולא נעשה בהם כל שימוש ולא נפל בהם שום פגם/נזק, יודגש כי התווית שהגיעה עם הפריט חייבת להיות עליו בשלמותה בעת ההחזרה. יש להגיע לכל אחת מחנויות הוניגמן לבחירתכם (פרט לחנויות עודפים) עם הפריט והחשבונית המקורית, ותוכלו לקבל זיכוי, מוצר חלופי, או החזר כספי - לבחירתכם. ניתן להחליף את פריטי נשים/ילדים בחנויות הרלוונטיות בלבד. פריטים המוגדרים כפיינל סייל -  אינם ניתנים להחזרה, אלא אם נמצא בהם פגם או לשם החלפת מידה. אין החזר בגין דמי משלוח.

מהם התנאים להחזרת הפריטים שקניתי באתר?

בכדי להחזיר מוצר, או להחליפו באחר עליכם להשיב את המוצר לחנות הוניגמן בצירוף חשבונית מקורית. החזר כספי יבוצע ישירות לכרטיס האשראי שבו בוצעה העיסקה בתוך 14 יום מקבלת בקשת ביטול העיסקה והחזרת הפריט.

במידה והחלטתי לקבל החזר כספי על פריט שרכשתי באתר האם עלי לבטל גם מול חברת האשראי?

.אין צורך, אנחנו נבצע את ההתקשרות איתם לביצוע הביטול

האם להוניגמן יש חבר מועדון? 

בהחלט, הכירו את מועדון החברים של קבוצת הוניגמן כרטיס הטבות שווה במיוחד השייך להוניגמן נשים, ילדים וTNT: חברי מועדון הוניגמן צוברים נקודות בשווי 10% מערך כל קנייה, מקבלים מתנת הצטרפות, נהנים ממתנה בימי ההולדת שלהם ושל ילדהם , ומתעדכנים ראשונים בהטבות לוהטות ומבצעים - כל השנה לתקנון חבר המועדון

מה מקנה לי חברות במועדון בעת הרכישה?

חבר המועדון מקנה לך צבירה של 10% מערך כל קניה שרכשת באתר. יחד עם זאת ניתן לממש נקודות על פריט שאהבתם (במידה וצברתם מעל ל80 נקודות), בעת רכישה באתר.

מהן הוראות הכביסה ?

את כל הפריטים שלנו יש לכבס ב30C, בכביסה עדינה במים פושרים, ללא השרייה, ללא חומרי הלבנה, גיהוץ בינוני, יש לכבס לגהץ ולייבש הפוך, לייבש בצל, ללא ניקוי יבש, ייבוש קל במכונת ייבוש.

במוצרים מיוחדים, אנו נצרף מדבקת הוראות כביסה המתאימה לסוג הפריט ולהנחיות כביסה מיוחדות בעבורו.